Måndags monster


Hur kommer det sig att första dagen på veckan alltid är så förjävla bevsärlig?
På det mest klockrent underbara vis fick man såklart starta dagen med att ha tenta, en tenta som antagligen gick åt fanders! När det gäller käftar finns det tydligen 200 fler riktningar än vad det finns IRL, alltså annars än höger, vänster, upp och ner. Kan det inte räcka så?!
Sen jag kom hem har jag hunnit få panikdödsmördarångest och ätit ungefär min kroppsvikt x10.
Nå träning har det då INTE blive av!
Jag förväntar mig ha svällt upp till formen av en badboll till imorgon, enda framtidshoppet är väl att man ska lyckas få jobb i nån Indiana Jones som stenbumling. För .. visst.. jag är optimistisk, men jag är inte dum i huvet!
... eller är jag det?

Det är inte lätt när det är fett
Det är ett konstigt beteendesätt!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0