Muck in the morning


Sitter bara och väntar på att MP3n ska ladda så ska jag gå på skolan sen, dagarna blir ganska dödligt trista utan MP3! Så jag kan väl passa på att döda lite tid här på den så kallade bloggen.
Igår åkte jag in på stora staden efter skolan för att införskaffa ett par gym brallor, dom gamla har jag tydligen tuktat för hårt med soffliggande.. arslet har blive genomskinligt! Så jag köpte ett par jättebilliga mjukisar, snål som man är! ... OCH ett par jeans, inte riktigt lika billiga.
Dom är äckligt bekväma och ännu äckligare tighta, så det krävs endel vilja och våld för att få på dom.
Men.. vill man vara fin får man lida pin! (och leva på nudlar resten av månaden)


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0