ReadHead


Jag är rödhårig nuförtiden, märks det?
Det är den häftiga sidan av att ha en syster som är frisör, då har man möjlighet att testa alla möjliga lustiga saker på hårskalln.
Just dehär med att testa röd färg kanske inte var så värst genomtänkt, visst.. det är förbannat snyggt och jag trivs bra i det, men eftersom färgen tvättas ur varje gång jag duschar måste jag använda en s.k Färgbomb varje gång jag tvättat håret ordentligt. Plus att jag måste tvätta hårskalln i iiiskallt vatten för att färgen inte ska sköljas ur lika lätt.
Huvvaligen, men vill man vara fin så får man lida pin!

Förresten vill jag tillägga att jag inte färga rött för att efterlikna Rihanna, jag visste inte ens om att hon var rödhårig då! Utom tanken var väl mer att härma Bree i desperata husfruar, haha. Kanske inte blev så värst likt :P

 

Bra skit!


Kommentarer
Postat av: 19 cm

Nog passar du bättre som blondin :)

2011-01-10 @ 06:50:45

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0