Fina lilla meducin


Det blev en tripp till Lycksele även idag, och denna gången fick jag tack och lov lite hjälp!
Tandläkarn skrev ut nå penicillin så nu ska jag knapra det i 10 dagar i hopp om att det ska bli bättre, dock är väl risken ganska stor att jag måste göra en rotfyllning. Infektionen har nämligen tage sig in i pulpan, skitkul!
Men jag är då glad att jag iaf fått medicin, smärtan jag fått utstå de senaste dagarna skulle jag inte ens önska min värsta fiende, igår blev huvudvärken så extrem att jag börja hallucinera.
Life is crap sometimes.

Eftersom jag haft en så crapig vecka har jag BESTÄMT att jag ska skaffa denhär så fort jag har råd.
Det vore liksom trevligt att inte gå runt och lukta fis

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0