Helg & hubbabubba


Sen jag börja på ofogen har helgerna vare allt annat än lugna, eftersom det är enda tiden jag har till att faktiskt göra nånting så försöker jag hitta underhållning i ren panik.
Lördagen kanske inte var så mycket att hurra för, jag städade, mordhotade hundarna, bakade en mümsig rabarbercheesecake och smällde i mig en massa kalorier.
Söndagen blev däremot nånting som borde gå till världshistorien, jag har nämligen äntligen tage tummen ur arslet och kört i stadstrafik för första gången sen olyckan. Visst, det resultera väl i endel ilska, svordommar och dödsångest.
Okänslig som jag är hämta jag upp Fredrik i skeå, tro jag har gett han men för livet då jag gjort mina dödsföraktande undanmanövrar och loopingar efter vägen.
Men det blev då en fin dag iaf, efter en tripp förbi kron-olles och en liten omväg hem så kunde vi avsluta dagen med att grilla och ett tappert försök att fiska med hundarna som sällskap, dom blev kanske lite väl intresserade av draget :P

I veckan jobbar jag iaf eftermiddag, så går dagarna ungefär bara åt till att längta till helgen :P
MVM är väl det enda fräsiga som händer i Malå på hela året, tragiskt men sant!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0