Man blir som man umgås?


Jag kom just hem efter en tripp till Malå, vid sågen är det nå allmänt obrydda renar som ha hålle till den senaste tiden.
När jag skulle passera en av dessa renar fick den totalt fnatt, och jag menar verkligen fnatt! Den började hoppa upp och ner och kasta med hela kroppen som om den vore en vild oxe. Antar att de flesta testat att se hur en katt hoppar rakt upp när den blir rädd? Typ SÅ hoppade den! Det såg helt psyko ut, antar att den blev stucke i arslet av en geting eller nå.

Nu är det iaf ÄNTLIGEN helg! Detta ska jag nu avnjuta genom att isolera mig i majonäset och städa så mycket jag bara orkar. Päronen befinner sig just nu utanför venedig i en stad som heter Chioggia, kan väl knappast påstå att jag inte är svartis! Själv får man umgås med psykiskt störda hundar, möss och mögligt bröd.
Mitt liv är ju allt bra underbart


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0