Musik vid Malån


Musik vid Malån är nånting som drabbar malå samhälle en gång per år, både unga och gamla blir fulla, odrägliga och allmänt brunstiga. Tur för mig att jag är lättroad och tycker det är skoj med folk som är dum i huvet, iofs kan det ju bero på att jag är en av dom.
Förfesten spenderades med ett gäng gamla 9B brudar, ganska skoj att sitta och prata gamla minnen och snacka skit om allt och alla. Efter förfesten kicka iaf minnesluckorna in, jag trodde inte att jag träffat nån kompis på området, men tydligen har jag träffat hur många som helst och glömt bort det!
Antagligen hade jag skoj, haha.
Hemgången blev iaf nånting som lär gå till historien, Fredrik gjorde ett tappert försök att bära mig, dock hade han väl drucke nånting som sabba balansen och drutta i backen med mig i näven. Det blev en jävla smäll!

Nu kan jag iaf glädja mig åt att jag jobbar imorgon, jippie.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du träffade ja där :P

De såg ut som om du hade riktigt skoj iaf ;D

2011-07-10 @ 22:30:20
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0