Torsdag från hell


Det blev en kort arbetsdag idag, jag lyckades få en tid hos tandläkarn i lycksele vid 10. (Dom i malå har stängt för semester) Så jag drog i panik till Lycksele i tron om att jag skulle få tanden fixad.
Pyttsidattsan, dom kunde ganska snabbt konstatera vad felet var. Jag har en infektion i en tandficka, och tydligen kan man inte göra nånting åt det utom jag får helt enkelt bara hålla pedantiskt rent i hopp om att det ska läka. OM det dock inte läker lär jag förlora tanden.
Så jävla idotiskt, dom trodde att det är nånting som kilat fast i fickan, typ ett frö eller nå, så det kunde ha blive såhär även om jag varit världshistoriens mest pedantiska människa.

Det gör sjukt ont, jag kan inte äta eller dricka och värken gör att jag får sanslöst ont i huvet.

Direkt jag är klar på utbildningen ska jag fylla käften med löständer, det är fanimej bestämt!
Nu ska jag gå och lägga mig, och ladda inför sista arbetsdagen


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0