Dillarn


Ligger i sängen, med winamp på högvarv och en cola mellan knäna.
Det går bra att jobba på fogen även denna vecka, dock tycks det inte vara helt hälsosamt då man får åt skogen för mycket tid till att bara stå och tänka. Har sorterat stavar hela dagen, vilket resulterat i att jag hunnit filosofera fram hur livet skulle vara om jag var ett spöke, om jag var en karl och om jag var en varulv.
Som sagt, tankarna kan vandra iväg!
Jag kom iaf fram till att jag skulle vara en fruktansvärt dålig karl :P

Jag lever ett fruktansvärt spännande liv, mellan smygfisarna och min tourettes så sprakar det av action och fartfyllda äventyr! Idag lyckades jag till exempel rädda en humla från gapet på en mördarhund, alltså tjoppa.
Hjälten Juddan, thatz mah nameh!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0