För(sommar)lovad


ÄNTLIGEN kom sommaren även till mig, jag har nu haft "lov" i två dagar och det sitter inte helt fel.
Iofs hade väl det hela kunnat starta på bättre vis, ikväll sitter jag ensam under ett täcke i fredriks soffa medans han är ute och träffar vänner. Tack och lov finns det gott om godaker jag kan smacka i mig i väntan på hans hemkomst.
Jag tror seriöst att jag gått upp MINST 10 ton sen jag försökte sluta snusa, iofs har jag trappat ner ordentligt, men jag behöver ändå ha dendär prillan nångång per dag. Bieffekterna av min nertrappning kan nu bli en ganska lång lista, jag får hjärtklappning, huvudvärk, extrem hunger och sug efter godsaker, pissigt humör och värsta gravid bulan på magen.
Tro fan jag ska trappa upp snuset igen.. Urrk.

Nu ska jag jaga reda på nå sött att slicka på, nöff


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0