Majonäsarn


Vettefan när jag uppdatera sist, chansa på att det är aningen för länge sen.
Nu har jag iaf fått sätta igång med sommarjobbet på ofogen, än så länge tycks jag ha överlevt detta med alla fingrar och tår i behåll! Av nån lustig anledning har dom placera mig vid en kap med två oskyddade klingor, JAG, som är världshistoriens fumligaste människa.
Måste erkänna att jag redan lyckats göra lite ofrivillig manikyr på maskin, men än så länge sitter då som sagt fingrarna på plats.
Äh, jag ids inte dra hela veckans historia, kan bara radda upp lite snabbt

- Har äntligen börja få ordning på mitt inferno (även kallat sovrum)
- Överlevde helgens dop för Elton utan att få diabetes
- Har upptäckt att jag har 5 förpackningar resorb hemma, uppenbarligen har jag laddat inför en hejdundrandes bakfylla!
- Har blivit kallad MILF, med en speciell slags "bakvagn" (?)
- Ska inom en snar framtid skicka pärona på äventyr så jag får leva i frid med vovvarna (????!)

Njamensi, tro lix alla har slutat läsa nu så det är lika bra att jag ger upp skrivandet.
Skulle lika gärna kunna skriva hej jag heter Ludrith och jag är en två meter lång bävertomat som tycker om att slicka sticka och bilda särskrivningar! Hipp hej kastrull!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta inte skriva om dina äventyr. Blir ju ledsen då:(

2011-06-13 @ 21:38:51

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0