Borta med vinden


Hux flux var dagen snart slut och jag har väl ungefär gjort nada av det jag tänkt idag.
Det praktiska provet går åt fanders och nu har jag till och med upptäckt att jag fått hål å i tand! (min 4,6 för att vara exakt) OM jag ändå kunnat göra en löstand åt mig själv så man kunde slippa undan tandläkarn, men icket!

Dagens enda plus var att PungvisarPatrik kom förbi på skolan och muppa upp mig.
Fyfan vad jag saknar tiden i strömbäck, det var ganska skönt att ha så många likasinnade (idioter) på en så liten yta! Det må väl hända att vi inte uträttade så mycke vettigt, vi bidrog inte riktigt till nån slags världsfred eller botade aids, MEN kul hade vi!
Möööök vad det skulle sitta fint med en öl nu, eller en smäll i pannbenet..

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0