En rubrik


Jasi, det har som sagt vare en hård period nu.
Tack gode gud för solskenet, utan det hade jag nog gått och grävt ner mig själv för läänge sen!
Förra veckan fick jag nämligen brev från försäkringsbolaget, där fanns precis alla dokument om olyckan, däribland stod det även vad gubben och gumman som satt i andra bilen fick för skador.
Jag har ju inte fått veta nånting om hur det gick för dom så det var ganska hårt att se såhär långt efteråt, så tankarna spretar ganska vilt just nu. Lämpligt nog har vi tenta på fredag och dehär hjälper knappast tankeverksamheten att vilja memorera nånting nödvändigt.

Jag hade då en underbar helg i skeå, fredrik lyckades hålla mig mätt och glad dyget runt, synd bara att man inte kan kidnappa med sig karln hem när veckan börja om.
.. eller, kan man det?


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0