Enerverande


Ryggskottet går mig på nerverna, bokstavligt talat (ha-ha-ha)
Sen olyckan för fyra år sen har jag nämligen nån slags nervskada, denna tog sig väl en törn då jag fick ryggskott. Enligt sjukgymnasten jag träffade i tisdags har nu en nerv lagt sig så illa att jag blir illamående varje gång jag stretar mot den, detta resulterade i att jag låg och kräktes hela tisdagen och var totalt utslagen igår.
Idag känner jag mig tack och lov som en människa igen, det gäller väl bara att jag ska sköta mig.

Eftersom jag vare ganska seg på skolan senaste tiden ligger jag sjukt långt efter så jag har endel sura äpplen att bita i, så jag har väl det jag gör i framtiden.
Jag säger bara tack och lov att Fredrik varit här i veckan och vare så go och tage hand om mig, trots att han jobbat till 8 varje kväll så har han då lyckats hålla mig vid liv, haha.

Nu ska jag iväg, puss & nyp!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0