Inlandet levererar!



Efter en måttligt berusad helg i Malå kan jag nu konstatera att: Malåbor, ni är knäppa!
Iofs är jag kanske inte så mycket bättre, tydligen lyckades jag både supa bort både minnet och vettet.
Jag vet att jag försökte pula nån stackare i snön och att jag försökte "finta" systemet genom att smuggla in en plunta sprit på horstället, självklart är det ju denna plunta som är största boven i detta dramat.
Förfesten var nog det fetaste på hela kvällen, med party musiken på mute, drickandes vin ur en stor mugg och ett dansgolv som endast Elton vågade beträda! Jomensi, det blir som man gör det och jag hade skitkul!
Inlandet levererar alltid! Tur befolkningen sällan fegar ur på att vilja roa en.

Nu ska jag knöka i mig lite kassler och ta en tuppelur

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0