Nä nu jävlar!


Nu lägger jag ner HELA denhär dagen och kastar mig i golvet i ren protest!
Min mage håll å ta död på mig, antagligen har jag fått i mig 50 000 kalorier för mycket och ungefär 0% fibrer.
Jag börjar även ana att det vilar en förbannelse över mina sängkläder, dom ENDA rena jag hade kvar ligger nu i en brun blöt pöl på golvet. Jag ångrar fortfarande beslutet att dricka kaffe samtidigt som jag bädda om sängen..
Jasi, tur man har tvättstuga imorgon iaf.

Mina grannar har antagligen just fått lära sig 29 nya svordomar och ett antal nya tonarter.
Om jag har tur trodde dom att jag sjöng en tysk opera.



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0