Ordning i kaoset

Den senaste timmen har jag roat mig med att pillra runt i bland annat bokhyllan, eftersom den är den enda fuktionella möbeln i mitt lilla studentrum blir den lätt fullsmockad med skit. Om jag hade tage en före och efter bild hade ni nog tyckt att jag var äcklig, höhö.

Baksmällan efter helgen har äntligen börjat lägga sig, nu ska jag bara få ordning på ryggen också. Kanske inte är nån vidare bra idé att åka på ferre efter att ha fått ryggskott, men jag är ju en legendarisk tjurskall och så KAN man helt enkelt inte hålla sig borta från dumheter!
Trots att det idag känns förjävligt så var det LÄTT värt det, hade skitkul i Lycksele :)
Nu ska jag ta ihop lite skräp och invänta Fredrik som borde komma snart.
Mjau ;)


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0