Schlagerbakis!


Det känns som att jag bloggar om min legendariska baksmälla var och varannan helg!
När jag tar mig ut på kalas gr det oftast ganska hårt åt, denna gången var inget undantag. Förfest med schlager och nå brudar från klassen, så när promillen blivit tillräckligt hög bussade vi in på Rex.
... där nånstans börjar minnet svika. Jag vet iaf att jag nu är gift med Anna, jag slet sönder mitt favorithalsband och under hemgången gick jag lös totalt på telefon och lämnade endel mystiska meddelanden till folk och fä.
Det är gånger som denna som man önskat att man hade alkolås på fanskapet!

Nu ska jag smälla i mig en liter vatten och ta en promenad, imorgon väntar verkligheten med skola och allt vad det innebär.

En s.k party outfit


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0