Sometimes its just... great

Hur kommer det sig att det alltid finns roligare saker att göra när man ska plugga?
Idag har jag till exempel lyckats sortera upp garderoben, städat skrivbordet, tvätta hälften av allt jag äger och baka en syndig plåt med muffins! Allt detta stod verkligen inte på schemat idag, tro seriöst jag har plugga sammanlagt 45 min på hela dagen.
Haha, dehär är fan tragiskt :P

Efter tentan imorgon verkar det då som att jag ska bussa till Malå, om dom nu vill ha mig.
I helgen är det ju nåda stöten så man lär ju mest troligt få spendera lördags kvällen med farbror fylla och tant promille.
BRA PLANERING!!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0