Bättre dagar


Det närmar sig avslutningen, ja huvvaligen.
Sommaren lär jag ju spendera på Norrfogen tillsammans med en massa andra glada sommarjobbare, det blir till å spackla kvisthål i tre månader, och sedan återvända till verkligheten.
Konstigt nog längtar jag lite till att få jobba :)

Skulle vilja rikta några väl valda ord till pervot som envisas med att skriva störda saker till mig.
Det har blive ganska uppenbart för mig hur jävla socialt missanpassad du är, troligtvis är du en extremt ensam och tragisk varelse som finner kickar i att skriva sexistiska och allmänt äckliga grejer till tjejer som är yngre än dig. Tro det eller ej så är det inte så svårt att lista ut vem du är.
Men visst, det är synd om dig, det måste vara svårt att ha all hjärnsubstans i pungen.


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0