Lycksele levererar!!



Shit pommes vilken skön helg jag haft :)
Vi har lite som tradition att man ska dra ihop "dom gamla godingarna" från gymnasie tiden såhär vid slutet av maj eftersom det är några som fyllt år, tyvärr fick vi inte med alla i år, men vi hade rätt så skoj ändå :)
Nätterna har jag spenderat hos fröken Tina, som är världshistoriens bästa sambo by the way! Hon bjöd inte bara på gott sällskap, utom även en miljö fri från snusk och en karl som dög till att få mig MP3 till att återvända från det döda.
Lördagen var minst sagt en blandning mellan kaos, besvikelse pga vädret och eufori.
När man en helg som denna fått träffa så många gamla godingar, och lyckats lura på alla mina löständer så kan man inte annat än å känna sig nöjd :)
Synd bara att helgerna är så förbannat korta!!

Imorgon är det skola som gäller som vanligt, så nu ska jag vårda min ömma skalle och sukta efter John blund.
Natti natt!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0