Snügg ellerrr?


Det är nu vetenskapligt bevisat, sommaren förvandlar oss skötsamma studenter till alkoholister.
Jag har nu lyckats vara på lullan ca 4-5 helger på raken plus att det väntar 3 fulla helger till, PLUS att jag lyckats hinka vin två vardagar på raken nu.
Huvvaligen, vars ska detta sluta?

Ikväll ska dom i korridoren ut på krogen, tack och lov har jag tillräckligt mycke vett i skallen för att förstå att jag INTE ska vara bakis imorgon då jag ska använda mig av slipmanskiner och andra livsfarliga don.
Till helgen väntar sittning med klassen, tro jag får peppa inför det istället.

Ska bli kul att se om jag lyckas hålla liv i bloggen nå mycke länge till :P


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0