Vill sluta sluta!


Nu ligger det på gränsen att jag ska ge upp att sluta snusa, jag har blive så sanslöst ilsken.
Nån som testat att lägga av med nikotin samtidigt som du håll på med extremt finmotoriskt arbete? Det är ju nånting som kräver en stadig hand och en rejäl portion tålamod... båda sakerna saknar jag totalt idag.

Nu må det väl hända att jag klarat mig oväntat bra från att trilla tillbaka, men då har jag istället blive en ond matmissbrukare med SJUKT felkopplad hjärna. Är det såhär man är normalt? Kanske detta är Juddan utan nikotinet?
I så fall fatta jag varför jag var så dum i huvet när jag var liten.

Imorgon ska vi till tandhygienisterna och bli misshandlade, jag fruktar att de kommer mobba mig när de tittar i min mun. Funderar seriöst på att äta surströmming med vitlök och gurgla avloppsvatten innan jag går dit...
Det är SÅ mycke roligare att vara äcklig med flit!


Kommentarer
Postat av: du vet

slutar du så ska ja bli din sushi kock

2011-05-07 @ 14:52:25

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0