En ledig dag


Sitter här på studentrummet och fryser om fötterna, eftersom vissa av folket från klassen är på dentalmässa i fjollträsk (och jag valde att stanna hemma) så är jag idag ledig, det är ganska sweet! Iofs får dom på mässan gratis tandkräm och annan livsnödvändig utrustning, men jag får då lix sovmorgon! Fick ni andra det? Haaa-haaa! LÅNGNÄSA!
Igår tog jag steget in i vuxenlivet och köpte en s.k Ajfån 4s, dock har jag och Siri fortfarande ett ganska kärlekslöst förhållande då jag inte riktigt fattar hur hon fungerar! ... kanske det håll å va dags att läsa instruktionerna?

En av de finaste låtar jag hört på länge, önskar man kunde sjunga sådär!

 

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0