Hugget som plugget


Tro aldrig jag har vare såhär förbannat skoltrött i hela mitt liv.
På måndag är det tenta och jag ligger verkligen minus på pluggfronten, kanske det inte är så värst konstigt.. jag har nog spenderat mer tid med min stickning än med plugget. Men men, sånt händer! Man kan inte vara klyftigast alla gånger!
Det känns lite segt att sitta hemma i myskläder samtidigt som halva svea rike försöker få kontakt och släpa ut en på kalas, njasi, ikväll är jag en tråkig hemmafru! Nu ska jag dra en pensionärare och dra täcket över fetan, somna sött och vakna tidigt imorgon så jag kan störa alla bakfulla ungdomar med att dammsuga kl 6 på morgonen.
Natti natt!

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0