Krakel spektakel


Den känslomässiga baksmällan sen helgen håller äntligen på att lägga sig, dock har jag nu istället ersatt den med ett sockerberoende som heter duga! För att orka med allt pluggande har jag nu nämligen börjat missbruka godis, they try to make me go to rehab but i say no no NO!
På skolan har vi nu fått testa göra en bettskena för första gången, just denna skena har jag gjort till mig själv, måttligt läskigt att stoppa in dendär saken i käften! Tack och lov är det sista skoldagen för denna veckan imorgon och jag är fast besluten om att njuta skiten ur denna helg. ... eller ja, jag måste ju iofs även plugga.
Aja, nu ska jag iaf belöna mig själv med en snus och gräva ner trynet i mina papper om bettskenor.
Hipp hipp!

Ps, Frida is a evil person.
Hon gav mig men för livet idag!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0