Kaoz i studentstaden


I fredags hade jag sittning med klassen, inte helt oväntat att det blev en riktig kaoz kväll!
Vi hade "kom som du inte är" tema så vi klädde ut oss till diverse mystiska saker, jag spökade ut mig till en maronett docka... ja, det såg helt klart osmart ut.
I övrigt har det vare en ganska lugn helg, har vare på buffé x2 med Fredrik och bråkat runt med mitt ostökiga rum. Tro jag ska anställa en städfirma nästa gång det är dags att städa!

Nu ska jag till skolan och sparka igång en ny vecka alá ADHD.
Pew!

Kommentarer
Postat av: Bästn

varför har du lagt upp en gammal bild..? Sådär såg jag ju ut förra sommarn inte nu!

Förövrigt är det kalas om 13 dagar...nä jag håller inte alls räkningen

12 dagar, 12 timmar och 12 minuter för att vara exakt men ven räknar...?

2011-09-26 @ 22:24:45

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0