Pruttibang


Jag är ett levande bevis på att man nödvändigtvis inte blir smartare med åldern.
Eftersom jag var trött och lat så sov jag bort ungefär hela eftermiddagen igår, vilket SJÄLVKLART resultera i att jag idag vakna före 4, pigg som en sol och utan nånting att göra. Så jag har slösat HELA morgonen åt att pilla med håret och läsa skvaller på nätet.
Nu.. typ 10 min innan man ska gå till skolan inser jag att jag inte har nån lunch att ta med idag. KUNDE jag inte ha gjort mat istället för att läsa om B-kändisars boobjobs?!

Till helgen blir det "kom som du inte är" sittning med klassen, tro man ska kunna se fram emot en ful fest med fylla och förlorade hjärnceller.



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0