APRIL APRIL DIN DUMMA SILL!!


Tro det eller ej, men denna första april har jag fortfarande inte lurat / jävlats med en enda kotte. Det kan väl bero på att jag är lindrigt bakis sen gårdagen och inte riktigt anser mig ha nån energi till att jävlas.
Gårdagen spenderade jag med syster Mört på stan, hon lurade med mig på gymmet och lärde mig hur man torterar sin kropp. Idag kan jag inte gå i trappor, sätta mig ner eller ställa mig upp, då uppenbarligen mina benmuskler inte vill hänga med på noterna.
På kvällen blev det en gnällig sväng på ett trångt allstar, inklusive en rättvist vinglig hemgång.
Klok som man är tog jag idag tillfället i akt under bakisångesten och införskaffade ett par åt skogen för stora jeans och ett par äckelsnygga converse skor. Egentligen borde jag väl lägga pengarna på mat och godis, men denna månaden får jag lov att leva på utspätt vatten och bröd istället.

Fick med lite skräp plast där i bakgrunden också, nice!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0