Full Fart Framåt!


Jag har haft en så oförskämt skön start på dagen, tog en aningen för lång morgonspromenad runt nydalasjön. Det är grymt varmt och skönt ute så jag nästan kunnat lägga mig ner i sörjan på backen och gråta av lycka!
När jag gick förbi Tomtebo träffade jag på en liten krabat som antagligen fått en hjärnskakning då den flyge in i ett fönster, en liten stackars fågel. Så jag tog upp den och satte den på ett staket i hopp om att den inte skulle hinna bli uppäten innan den kvickat till. Undra hur det gick för fågeln sen...?

Nu ska jag lägga mig i sängen och rita lite proteser och missbruka koffein. Müms!

Fåggel! En fåggel! Du har en fåggel!!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0