Inte sämsta dagen på länge!


Tjillevippen! Så är det snart helg igen, hur kan veckorna gå så navlarns fort?
Idag har vi haft tenta, tro inte den gick helt åt fanders, bara delvis.
Har fått reda på att jag ligger tvåa i tur på mitt rum, så det är fortfarande osäkert om jag blir bostadslös eller ej. Så har jag även lallat lite om praktikplats, känns inte heller helt crap det. Tycker det ha vare en ganska bra dag! Jag väljer att se glaset som halvfullt idag :)
Imorgon ska jag ta mitt pjuck och päck och styra kosingen mot Malå samhälle.

Ps, jag tänker INTE lägga upp nå klipp från måndagens morgonpass här, det gör jag av ren självbevarelsedrift. Istället kan jag lägga upp en smärre kvinnoförnedrande bild på yours truly! Plupp!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0