Harreligen ändå!

 
Det är fullt obegripligt för mig att sommaren redan är över, likt en skallebang kom kylan till Malå och jag springer runt som en djupfryst kalkon och försöker få ordning på torpet.
Till helgen ska jag styra kosingen mot Umeå, denna terminen ska jag mestadels bo hos syster Märtha så tack och lov behöver jag inte släpa med så hysteriskt mycke grejor denna gången. ... eller ja, om jag känner mig själv rätt lär jag väl lyckas dra med mig hela bohaget ändå.
 
Ja justja, nu är man ju även 24 år fyllda. Känner mig fortfarande som en 12-åring i en 90-årings kropp, men vafan, ålder är ju bara en siffra.
 
Måttligt glamourösa töser
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0