Morgonstund

 
Nu har ca 65% av sommaren gått, och jag är fortfarande lika blek och uppstressad.
Jag minns den tiden i livet då sommarlov innebar att man fick vara ledig och göra vad man ville. Välkommen till vuxenlivet Judith, idag innebär ledighet att man ska hinna med allt som inte gjorts tidigare.
Men jag kan iaf skryta med att jag och Fredrik fått åka på en liten semester, trippen gick bland annat förbi Åland och Uppsala. Så har vi de senaste dagarna kunnat roa oss med att plocka hjortron, skogarna tycks vara smockfulla med detta gyllene bär i år, och tack och lov verka man heller inte behöva kriga mot nå thailändare om bären i år heller.
Hubbabubba, jag behöver mer kaffe.. Hejdå!
 
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0