Spontan uppdatering


Jag får väl lov att erkänna att jag INTE riktigt lagt nå vidare krut på att ordbajsa här i sommar, det kan väl bero på att mitt liv är så fyllt med äventyr att jag helt enkelt inte har tid (host-host)
Ämen tack och lov närmar sig skolstarten, visst är väl Malå samhälle Guds gåva till mänskligheten, men umeå är bannemej snäppet vassare!
Senaste tiden har jag roat mig med att måla fuse och garaget med kära moder, så har jag även återupptage endel hobbys som fått ligga glömda under några år. När man bor såhär i skogen kan det vara klokt att hålla sig sysselsatt så psyket inte brakar ihop som en fis i en tornado. Njasi, nog ordbajsat, nu ska jag dyka med huvet före ner i sängen och hoppas på söta drömmar. Nattinatt!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0