What what in the butt?

 

Nu håll de å va ett bra tag sen jag uppdatera sist, det kan väl bero på att jag haft bättre saker för mig.

Det har då inte hänt så värst mycke kul, har klarat två tentor, käkat en jävla massa fika och busat runt som vanligt. Å justja, jag har ju slutat snusa! Har inte köpt en enda dosa sen nyår nu, kan lova att suget håll å stiga mig åt huvet.

På onsdag ska jag in på universitetssjukan och operera ut en visdomstand som spökat en tid, är övertygad om att jag ska dö på bordet när jag ligger där under tången! Hurvasligen...

Vill man vara fin får man lida pin.....

 

Bildbevis på fagra människor, Frida & Jenny.
Och en liten knäppning från i Fredags då jag fått leka dagisfröken åt lilla Doris. ( Voff )

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0