Barbie on the run

Man ska ha ett speciellt slags psyke om man ska bo såhär ute i skogen, det fungerar som en social punktering, i sommar lär det väl till och med gå så långt att jag glömmer bort hur man pratar svenska.

Börja inse att jag hux flux ha blive en barbie, håret blev blont och av nån konstig anledning dras jag till rosa grejer. Kanske jag håll å få en 24års kris? INTE COOLT!

 

Äh, nog med svammel. I veckan jobbar jag eftermiddag, sen väntar kaoz på Musik vid Malån och därefter blir det nog en liten semester. Mina arbetstider är lite luddigt planerade så det kan bli precis vaaad som helst!

Huggabubba, nu måste jag städa...

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0