LETS KICK IT!!

 
Sitter här med en kopp kaffe, en ballerina och en stor skopa PEPP!
Äntligen händer det nånting skoj, i helgen blir det KaOz i Malå och jag ska bannemej inte banga!
Veckan på ofogen ha vare tämligen hardcore, tidvis fundera jag på att bara lägga mig ner och dö en smula, men nu har jag ju snart streta mig igenom hela veckan och kan se fram emot buset som väntar. Har sex timmar bajs kvar, sen då jäääävlar!!
 
Har fyllt upp min MP3 med en massa gammal musik, bland annat Sara Bareilles låtar är nånting som ha hålle mig flytande, damn vad jag älskar den kvinnan.
Älskar denna låten, och videon... speciellt slutet :) höhöhö
 
 
 Vi synes i dimman ;) Pieeew! 
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0