Musik vid Malån

 
Jag börjar snart jobba så detta får bli en speedad uppdatering :)
I helgen var det alltså rajraj i Malå, jag och Fredrik var ute och misshandlade levern både fredag och lördag. Kan ärligt säga att jag inte haft så sanslöst skoj på länge, men det är väl givet att få ha en lyckad kväll när man är omgiven om så många gamla godingar.
 
I veckan jobbar jag förmiddag på Norrfog, sen är jag ledig i två veckor.
Tro ni det känns underbart?
Men nu ska jag halsa min sista slatt med kaffe och flyga iväg mot en fartfylld dag på kneget.
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, bara för att du skrev att de får bli en speedad uppdatering så läste ja de jättefort.. Som om ja gatt stressa för att du började jobba ;D hahahaha

Svar: Hahahaha, du är då för söt!
Judith

2012-07-12 @ 22:50:13
URL: http://allanea.blogg.se

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0