Back to reality


Efter att ha lega en vecka i flunsa och diverse bråk med bihålorna är jag nu återuppstånden från det döda.
Gårdagen var första dagen jag kunnat vara på skolan, det svider så förbajat när man inser hur sanslöst mycke man har att ta igen, hujedamej!
Tack och lov har vi "ledigt" två dagar nu så jag iaf kan jobba ikapp på nå uppgifter.
Jag tycker det är ganska oförskämt att lärarna att ge sådär mycke uppgifter när jag är sjuk!
.. jag behöver tröstshoppa....

Under min period som sjuk tycks jag ha lyckats vända på dygnet ganska ordentligt, så jag vaknade halv 5 i morse och var pigg som en lax. Något som kanske inte är det ultimata när man är ledig.
Jiiha.. Up up and away

Har sett dehär klippet 200 gånger sen igår, så hysteriskt go pojk!

Damn you Fittjoff


Kommentarer
Postat av: Frida

HAha, jag dööör så söt. Jag ska också ha ett sådant begovat dans-barn när jag får ett, någon vacker dag.. ;) Man vill typ äta upp honom!

2012-03-22 @ 22:33:05

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0