Dagen efter Baksmällan



Jag vet att jag säger dehär efter alla fester, men jag ska bannemej bli nykterist!
I fredags hade vi alltså sittning med klassen, eftersom det var tema "färgglatt" dränkte jag hela kroppen i nagellack. Vi hade en skojsig kväll med kaoz, mat och öl i mustaschen.

Det har hänt ganska mycket den senaste veckan, bland annat har jag fått veta att jag fått praktikplats på Universitetssjukhuset här i Umeå, jag skulle inte kunna tänka mig en bättre praktikplats, så jag är knasigt lycklig över detta :) Det sjukaste är att jag inte ens sökt dit då jag tänkte att det fanns andra i klassen som kunnat behöva platsen bättre än mig, men så ringde chefen upp mig på tisdagen och undrade om jag ville söka, såklart hakade jag på, tänkte att jag lix inte hade nån chans. Nån timma senare hade jag hux flux fått min plats :) haha.
Så jag blir alltså kvar i Umeå ett år till, måste bara skaffa boende :P

Ja huvvaligen, ibland är livet lite VÄL spännande.
Nu ska jag he mig ut på en promenad i det fina vädret, puss & kram!



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0