Men Far åt Flatters


Äntligen en ledig dag! Jippie!
Den kan spenderas åt att svära åt regnet och plugga tenta, på måndag har vi vår absolut sista tenta. Nån som tro att det känns skönt? Jaa, i så fall så tro ni rätt ;)
Stöket inför flytten ska ta fart de närmaste dagarna, det håll liksom å va lite av en tradition för mig att flytta varje vår, päronstackarna som tvingas hjälpa mig varje gång, ack och ve.

I morse fick jag och resten av korridoren ett tämligen oönskat uppvaknande, en av grannarna åt visst räkor i förrgår och tänkte inte på att slänga bort avfallet direkt, så det fick ligga i sopkorgen och gotta till sig riktigt ordentligt. Idag kan jag meddela att hela korridoren på Rullstensgatan 4 stinker rutten räka.
Ja, så är livet när man bor i korridor! Det luktar illa!

Fick lite VÄL mycke vårsol på mig igår, axlarna har en

viss ton av röd / brandbil.


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0