One of The Last Days

Flytten närmar sig med stormande steg, jag har börjat bita i det sura äpplet och städa lite, men ärligt talat ser det ändå förjävligt ut. Nästa år ska jag satsa på att bo på gatan så jag slipper flyttstäda igen, även om jag håll å ha ganska mycke erfarenhet av det nu så blir det ändå inge kul.
Kanske jag borde göra som pippi? Sätta skurborstar på fötterna, tömma en hink med vatten på golvet och bara glida runt i rummet.
På skolan är det ganska lugna puckar, dagens stora äventyr fick jag inne på stan. Åkte dit med Frida och köpte ett par billiga skor, dock när jag kom hem insåg jag att paret inte matchade! Varken färgen eller storleken stämmer, skoj va?

Nä, nu ska jag snart dra mot sängen och drömma sött om buller och bång.
Tjingelling! 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0