Sommartider hejs svejs


Jomen sommaren kom även i år! Efter en hel helg med strålande sol och hetta kan jag nu meddela att jag har en solbränna som påminner om nånting som legat i ugnen tre timmar för länge, det är fan skrämmande att man aldrig lär sig att använda solskydd!
I helgen var det iaf yran här i Umeå, givetvis firade jag detta med att vara fullast i stan i fredags. Det var fet fest här på nydalahöjd och självklart var jag vildast, snyggast och charmigast av alla (de två senare påståendena kan vara snäppet felaktiga)
Så idag har jag myst med syster och c/o på en filt i parken, jag måste ju passa på att njuta medans jag fortfarande befinner mig i civilisationen och kan umgås med annat än skogsmullar och molgan. På torsdag flyttar jag nämligen ut från rummet på nydalahjöd och sen bär det av mot en aningen oviss framtid.
Ja hallelujah, det händer mycke nu!
Kommer sakna min goa korridor :)

Nu ska jag ta en kall dusch och vårda min stackars bränna, puss & kram


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0