Dag nr 3

 
Jag är alltså inne på min tredje dag på praktiken, kan ärligt säga att det är en helt surrealistisk känsla att befinna sig på en riktig arbetsplats för första gången! Men än så länge har allt gått bra, jag har en egen liten arbetsplats som jag sitter och bökar runt på och eftersom det alltid finns saker att göra så flyter tiden på ganska fort.
 - För er som missat det så har jag alltså min praktik på tre trappor på universitetssjukhuset här i Umeå.
 
Nu ska jag hälla i mig nå kaffe och försöka komma igång. Ha en fin dag people!
 

Kommentarer
Postat av: Gustav

räknas inte de kära Norrfog ;)

2012-12-05 @ 20:40:11
Postat av: Gustav

räknas inte det kära Norrfog ;)

2012-12-05 @ 20:40:40

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0