Semesterns sista

 
Så nu är jag inne på semesterns sista dagar, hade bara två veckor så det har vare en ganska intensiv tid, jag har envisats med att hinna med en heldel.
Jag har hunnit ta en tripp till skellefteå, haft semester i Strängnäs med sol, bad, kräftfiske, vildsvinsjakt och en himla massa annat. Sedan tog jag en tur till umeå och hängde runt och slösa pengar, det är så vansinnigt kul att inte vara en fattig student! Wuhu!
Har träffat många gamla älskade människor och endel nya spännande typer, måste ge denna semestern en stor tumme upp! Dock hade jag gärna haft nån grad kallare och sluppe matförgiftningen, haha.
 
På måndag ska man tillbaka till verkligheten
 
Inte brun som bajs, men iaf snäppet fräknigare än vad man var i december ;D
 
 
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0