Whats new? Not me

 
Oh my god, dagen D närmar sig.
Jag fyller snart 26 och åldersnojjan är på topp. Spenderar all ledig tid åt att glo i spegeln och granska efter rynkor samt får till och från spasmer över allt ovettigt man gjort av livet.
Wtf, vars är mina krumelurpiller?
I veckan är jag ledig både tisdag och onsdag, så planen är väl att jag stumt ska spendera dagarna åt att göra saker som jag älskar att göra, dvs måla nån gammal möbel, sy om nånting oanvändbart till nånting användbart och baka nånting fettbildande som jag kan mata folk med på onsdag (ma birthday)
Oh my loyd, vad blev det av livet? Jag måste börja avla, omedelbums.
Nån som anmäler sig frivillig som slagpåse när jag behöver frigöra lite spunk?
Måste köpa ägg och mjölk
Hejs svejs lingonfejs
 
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0