Farty art

Inte helt oväntat att jag FORTFARANDE häcklar med att "snygga upp" lägenheten, eftersom jag är gammeldags skitsnål har jag bestämt att allt ska bli så billigt som möjligt. Tavlorna som hänger på väggen är alltså gamla ramar som jag målat upp och sen har jag helt enkelt ramat in random grejer jag hittat liggandes, tygbitar, virkade blommor, gamla tidningar osv.
Det är förbaskat skoj att få göra alla grejerna själv :) Kanske inte slutresultatet blir så himla bra, men det sprolla väl ingen roll? Huvudsaken är väl att man ha kul ;)
 
Kan då ärligt säga att livet på Dungers blir mer och mer mystiskt, kan iofs bero på att jag får jobba på pubkvällarna. Igår kom en kund fram till mig, tog ljudlöst fram mobilen och rikta den mot mig, tog ett kort och sedan gick han och satte sig igen. ...? Nu har jag iofs inte bott i malå på länge så jag kanske har missat nånting? Det kanske är fullt normalt att "tjuvfota" folk åt höger och vänster? Haha :)
I övrigt har jag inte många coola saker att skryta med, jag har fått dille på avokado och snusar mer än nånsin tidigare.
Living the dream liksom, puss mört
 
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0