Förvuxet barn

 
Så vare dedär med att växa upp och mogna..
Jag lever i en lekstuga och äter bara godis, kanske håll å va dags att bli som en gammeldags 25-åring? Fast det är ganska kul att vara barnslig.
Känner att det håll å va dags att lokalisera nån ny kurs att sätta tänderna iaf, det var skoj att ta skoterkort. Dock är det ganska dåligt om roliga kurser i malå, finns det kanske nån där ute som vill lära mig nånting?
Jag skulle vilja lära mig att laga mat, bygga hus, föda upp kattungar och sy balklänningar.
Var god meddela mig så snart som möjligt om du har något att lära ut så jag slipper dö av tristess.
Puss / Judith
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0