Home sweet home

Snart håll jag å ha fyllt ut varenda liten kvadratmeter i denna lägga, och det känns faktiskt som ett riktigt hem nu. Ett oorganiserat hem, men ett hem.
Idag tog jag, syster och fader en tur till norsjö och kuta på den legendariska Knut'n, alltså en second hand shop, och shiiiiit vad mycke kul det fanns där! Tyvärr hade jag väl varken ekonomi eller utrymme för dom allra roligaste sakerna, men jag fick iaf med mig nå koppar och nå lustigt fat. Kan ärligt säga att jag kommer med glädje vallfärda till Norsjö igen bara jag får kuta på knut'n :)
 
Nu har tant bara två arbetsdagar kvar till helgen, och då är det marknad i malå samhälle.
Kan gå vilt till om ni frågar mig!
Puss och tjing!
 
 
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0