Nytt år

 
Tänk att man skulle få uppleva år 2014 också, förhoppningsvis ska detta året bli bättre än det förra.
Efter att ha lalla runt på diverse bus spenderade jag 12-slaget med päronen nere på ån, kan varmt rekommendera det för alla nästa år! Det var ganska härligt att se alla fyrverkerier därifrån :)
 
Om ca två veckor får jag äntligen flytta in i nya lägenheten, jag har bäcklat och bönglat så länge med att fixa upp alla möbler så det ska bli himla skoj att få flytta in allt och se det färdiga resultatet. Det KAN ju bli totalt skitfult, men jag har iaf fått ha kul åt att måla.
Fan, trodde jag skulle ha nå mer kul att skriva om men hjärnan står stilla.
Livet går framåt, och det är otroligt skönt.
Man är på gränsen till att bli en riktig människa igen :)
 
Gott nytt år kära vänner
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0